Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Albert

Laserbehandeling gehad, de dag van de behandeling had ik inderdaad weinig behoefte aan een sigaret maar eer de dag om was had ik de eerste sigaret toch weer op mijn mond! Helaas! Ik had het echt gehoopt, maar uiteindelijk komt het toch neer op eigen wilskracht!

Goede mediareclame

Reactie Prostop.nl:

Hallo, wat jammer dat je ervaringen niet goed zijn. De laserbehandeling is een methode die het stoppen makkelijker maakt. Dus dat betekent dat je wel zelf moet willen stoppen met roken en zelf het moet kunnen opbrengen om van de sigaretten af te blijven.
Laser behoort dit eigenlijk makkelijker te maken, want na de behandeling behoor je al gelijk verschil te merken.
De nabehandeling is binnen 6 maanden gratis. Vind je het een goed idee om even contact te hebben? Ik ben erg benieuwd naar enkele details. Zou je ons willen bellen of via de website je naam en telefoonnummer willen achterlaten, dan bellen we jou terug.
Bedankt voor je bericht, want een 'klacht' willen we natuurlijk graag op een nette en prettige manier voor je behandelen en het liefst oplossen!
Groet Prostop.

Score voor Prostop.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee