PN

Beste mevrouw Scholte Lubberink,
Hierbij wil ik u bedanken voor de vlotte service i.v.m mijn TURP operatie op 25-5-2021.
Ik ben geopereerd in het st Antonius ziekenhuis in Gronau en ik mag zeggen dat alles voorspoedig is verlopen.
Ik was op de dag van operatie als eerste aan de beurt en voor ik het wist lag ik weer op mijn kamer. Ik ben goed begeleid door de dienstdoende mensen aldaar. Ik heb maar 2 nachten iemand naast mij gehad in deze grote kamer en, ondanks dat er geen bezoek was toegestaan, door de goede internetverbinding was feitelijk continue "bezoek" mogelijk. Ik heb daar dankbaar gebruik van kunnen maken. Er hebben zich gelukkig geen complicaties voorgedaan. Ik ben nu sinds enige dagen 100% vrij van bloed in urine, zoals ook voorspeld door de uroloog. Morgen is het 6 weken na de operatie. Er staat nu nog een controle afspraak gepland bij dr. Zinke. Eind goed, al goed zeg maar.
Rest mij om u en uw medewerkers nogmaals hartelijk te bedanken voor de bewezen diensten en ik (hoop dat het niet nodig is) zal bij een volgende noodzaak graag in dit ziekenhuis terugkeren om behandeld te worden.

Service en deskundigheid

Score voor Prostate Center Europe: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: