De Groot

Helaas voor ons een minder prettig ervaring. Op 20 januari meubels gekocht, zou in week 13 geleverd worden. Na week 14 er naar toe geweest, om te vragen wat er aan de hand was. Er waren niet genoeg leveranciers dus het zou week 16 worden. Jammer dat we niet ingelicht zijn en zelf moeten vragen. Vandaag week 17 eindelijk de meubels kunnen ophalen. Wat blijkt, hebben ze de 3 persoonsbanken uit 1 stuk gemaakt, terwijl deze uit 3 delen moesten. ( speciaal gevraagd)
Toen hadden we dus een probleem want ze konden niet door de deur.

Klantvriendelijk als je er bent. Hulpvaardig

Mensen inlichten als er veranderingen zijn.

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Erg spijtig om te lezen dat u een vervelende ervaring bij ons heeft gehad.
Bestellen van artikelen kan wat extra tijd in beslag nemen, wij houden dit doorgaans nauwlettend in de gaten. Uiteraard dient u bij afwijkingen in de planning goed op de hoogte gehouden te worden, dat is ook duidelijk hoe wij wensen te werken. In uw geval is het misgegaan en dat mag niet gebeuren. Echter hopen wij dat de door ons overeengekomen tegemoetkoming een deel van het vervelende gevoel weg heeft kunnen nemen.
Wij hopen dat u ondanks uw vervelende ervaring veel plezier heeft van de bank en dat we u weer terug mogen zien in de winkel, de koffie staat altijd voor u klaar!
Vriendelijke groet,
Het team van Pronto Zutphen

Score voor Pronto Wonen Zutphen: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee