Johan

Matig en klant onvriendelijk bij de kassa. Het was ons niet duidelijk dat er een afspraak moest worden gemaakt vooraf om op te halen terwijl de goederen binnen waren. Hebben wij ook niet eerder meegemaakt. Dan hadden wij de mail maar beter moeten lezen was de reactie aan de kassa. Wat mij betreft kom ik hier niet weer en dus ook geen aanrader. Prijzen zijn concurerend tov andere winkels dus niet goedkoop en klantonvriendelijk wij gaan de volgende keer ergens anders heen.

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review. Vervelend om te horen dat het afhalen niet naar wens is verlopen. Wij vragen een afspraak te maken voor afhalen om wachttijden te voorkomen. Als wij weten dat u komt, zorgen wij dat alles keurig voor u klaarstaat om meegenomen te worden. Zonder afspraak afhalen is geen probleem, maar dan moet uw order in het magazijn nog gepakt worden en dit kost enige tijd die wij u willen besparen.
De prijzen die wij hanteren zijn: concurrerend, helder en transparant. Hier kan geen misverstand over ontstaan.
Wij wensen u veel plezier van uw meubels en zien u graag nog eens terug in onze showroom.
Het team van Pronto wonen Zutphen

Score voor Pronto Wonen Zutphen: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee