Wieringa

Vriendelijk en klant gericht personeel maar het ontbreekt bij sommigen aan voldoende vakkennis

prijs

Laat het behandelen van de stof niet over aan de klant maar hou dat aan uzelf opdat het ook goed gebeurt.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn dat u vriendelijk en klantgericht bent voortgeholpen.
Verkopen is zeker een vak, waarbij vakkennis nodig is die gelukkig dagelijks wordt bijgespijkerd. Onze verkopers streven ernaar om zo goed mogelijk uw wensen in kaart te brengen en u daarbij goed voort te helpen.
Het kan voorkomen dat er ondanks onze extra controles er iets misgaat. Uiteraard zorgen wij dan voor een passende oplossing.
Het zelf aanbrengen van de vlekkenbehandeling is een bewuste keuze, het voordeel hiervan is dat we de prijzen aantrekkelijk kunnen houden. Zodra artikelen vanuit de leverancier behandeld worden, houdt het natuurlijk in dat er extra kosten bijkomen die wij onze klanten willen besparen.
Het aanbrengen gaat d.m.v. een spray die makkelijk zelf aan te brengen is en waar u niet zomaar iets verkeerd aan kunt doen. De spray werkt voor een lange periode en hoeft u maar eenmalig aan te schaffen en aan te brengen.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja