Mevrouw Bodd

Als je in September een tafel een stoelen besteld en zelf wel 5 keer moet bellen hoe lang het nog duurt voor het komt(zou 2 weken duren) Dan hoort dat het iets langer duurt i.v.m corona snap ik dat.Maar dan inDecember nog gebeld zou het week 49 worden .In de laatste week van December weer gebeld en echt boos geworden.
Ja, de stoelen zouden binnen komen!Afspraak gemaakt voor 29 December.
28 December toch mog ff gebeld of het er was en.....NEE.
Leidinggevende aan lijn gehad en die belde terug en toen was het wel geregeld.
Het is een prachtige eethoek maar het heeft veel stress gekost.
Heel erg jammer dat de communicatie slecht is!

Jos heeft er alles aan gedaan om de juiste stoelen bij de uitgezochte tafel te vinden.

De hulp in de winkel was prima.Alleen de afhandeling heel slecht. Dus daar meer aandacht aan besteden.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Ontzettend vervelend dat uw bestelling langer op zich heeft laten wachten dan gepland.
Zoals bij u bekend, proberen we in de huidige situatie (coronacrisis) onze levertijden en voorraden zorgvuldig in orde te houden. Toch kunnen de dagelijks veranderende, (onvoorziene) omstandigheden in de wereld langere levertijden tot gevolg hebben dan u van ons gewend bent. Dit is voor ons een overmachtsituatie. Uiteraard proberen wij u zo goed als mogelijk hierover te informeren.
Wij zien in ons klantensysteem dat u in oktober op de hoogte bent gebracht van de verschuiving van uw levering, uiteraard ontzettend vervelend. Gelukkig is dit echt een uitzonderlijke situatie, bedankt voor uw begrip!
Fijn dat u aangeeft keurig te zijn voortgeholpen in de winkel door onze verkoper.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en zien u na de lockdown graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja