G.A. Smilde

Ben een "nieuwkomer" bij Maron na een tip van een vriendin. Blij dat zij mij jullie geadviseerd heeft om daar eens te gaan kijken

De huur van het busje is niet duur, maar wellicht is het een idee om deze bij aankopen boven een bepaald bedrag gratis uit te lenen, gaat om het idee. En als laatste op het bedrijf de mogelijkheid bieden om de stoelen en het bankstel te impregneren met de textiel care en protection kit.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk dat u een nieuwe bezoeker bent van onze winkel en bij ons bent geslaagd!
Het zelf aanbrengen van de vlekkenbehandeling is een bewuste keuze, het voordeel hiervan is dat we de prijzen aantrekkelijk kunnen houden. Zodra artikelen vanuit de leverancier of vanuit Maron zelf behandeld worden, houdt het natuurlijk in dat er extra kosten bijkomen die wij onze klanten willen besparen.
Het aanbrengen gaat d.m.v. een spray die makkelijk zelf aan te brengen is en waar u niet zomaar iets verkeerd aan kunt doen. De spray werkt voor een lange periode en hoeft u maar eenmalig aan te schaffen en aan te brengen.
Voor de bushuur hanteren we een standaard prijs van 15 euro per uur: scherp, helder en ongeacht de afname betaalt iedereen hetzelfde voor hetzelfde product.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels en keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja