Gerard

Redelijk.

Vriendelijk.

Communicatie.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Vervelend om te lezen dat er een opstapeling van ongelukkigheden m.b.t. de communicatie is geweest.
Wij zien in ons klantcontact dat er een wijziging in de levertijd verkeerd aan u is doorgegeven, en u hierover niet goed bent ingelicht. Onze welgemeende excuses hiervoor!
Bestellen van artikelen die volledig naar persoonlijke voorkeur worden gemaakt, kan in sommige gevallen wat extra tijd in beslag nemen.
De levertijd is daarnaast uiteraard afhankelijk van waar de artikelen vandaan moeten komen.
Wij proberen in de huidige situatie (coronacrisis) onze levertijden en voorraden zorgvuldig in orde te houden. Toch kunnen de dagelijks veranderende (onvoorziene) omstandigheden in de wereld, langere levertijden tot gevolg hebben dan u van ons gewend bent. Dit is voor ons een overmachtsituatie.
De verwachte leverweek van uw bestelling, zoals genoteerd op uw aankoopbon, liep voor u zeker niet op schema mede door de gewijzigde bekleding.
Uiteraard vinden we het zeer spijtig dat uw ervaring hierin is misgelopen en hiervoor hebben wij u een tegemoetkoming aangeboden.
Wij wensen u ontzettend veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja