Veel keuze, vriendelijk personeel

veel keuze

website en voorraad meer up to date maken.
De kast die wij uit hebben gezocht zou na 2 weken leverbaar zijn. Na 1 week kregen wij bericht dat de kast niet leverbaar was. Nadat de verkoopster heeft geprobeerd alsnog een kast voor ons te regelen kregen wij bericht dat er toch een kast beschikbaar was voor ons.
Deze kast hebben wij 1 week later dan afgesproken opgehaald. Bij het in elkaar zetten van de kast bleek dat de boven- en onderkant niet in elkaar konden worden geschoven. Wij hebben zelf gaten in de kast moeten maken om dit passend te krijgen. Ook zitten er gaten in de voorkant van de kast die die er niet horen te zitten. Deze gaten zijn goed zichtbaar en niet mooi!
Wij hebben het idee dat deze kastdelen niet bij elkaar horen of een afgekeurd model is.
Wij hebben deze kast gehouden omdat wij anders pas eind Maart een andere kast kunnen krijgen en onze oude kasten al weg zijn.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Dank voor uw aanbeveling, leuk dat u bij ons heeft kunnen slagen!
Vervelend dat een opstapeling van ongelukkigheden voor een vervelende ervaring heeft gezorgd.
Bestellen kan extra tijd in beslag nemen, de koplopers in ons assortiment worden uiteraard regelmatig gecontroleerd. De levertijd is dan afhankelijk van de grote aanvraag.
De website wordt uiteraard regelmatig up-to-date gemaakt en gecontroleerd op voorraden.
Vervelend dat het niet naar wens is verlopen. Uw melding is niet bekend bij onze service, u kunt onze servicecollega’s hiervoor benaderen.
Ondanks de vervelende situatie hopen wij dat u veel plezier mag ervaren van uw aankoop en we zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja