Bram van den Bergh

Prima, nette afhandeling. Klantvriendelijk.

Inrichtings advies geven, gericht op de klant, waarbij mening van klant gerespecteerd blijft.

Met levering blijft het toch een beetje vreemd om zelf de meubels te moeten monteren. Al stond dit wel in koopovereenkomst, vind ik dat niet bij zo’n meubelzaak horen. Als dat op de zaak of bij levering in elkaar gezet was, was op dat moment gezien dat er een stoel niet in orde was. Nu moet de klant nogmaals op en neer om een goed product te krijgen. Als ik dat zou willen koop ik wel stoelen bij de ikea.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn om te lezen dat u een goed advies heeft mogen ontvangen en u tevreden bent over onze klantvriendelijkheid.
Het monteren van bijv. poten onder stoelen en kleine onderdelen wordt, zoals u ook aangeeft, altijd besproken bij de aankoop. Wij hanteren een afhaalformule waarbij in veel gevallen ter bescherming van de artikelen items gedemonteerd worden aangeleverd. De pakketten zijn ook compacter en makkelijker te vervoeren, dit past dan ook bij ons concept. Mocht dit niet wenselijk zijn, denken wij graag met u mee.
Vervelend dat het artikel na het monteren niet goed bleek te zijn, uiteraard zorgen wij dan voor een passende oplossing. Wel blijft u zelf verantwoordelijk voor het vervoeren van de artikelen.
Wij wensen u uiteraard alsnog veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja