KL

De medewerkers komen niet naar je toe om te vragen of ze kunnen helpen. Uiteindelijk kreeg ik een prettige verkoper met verstand van zaken. Het ging om een grote bestelling. Tussentijds kreeg ik geen update over levertijd. Meerdere keren zelf moeten bellen. De levertijd werd vervolgens een maand later..

Meer informatie over levertijd, eigen bezorgservice beginnen. Daar is vraag naar en klanten willen er best voor betalen. Nu ging het via een externe partij, waardoor de kosten hoog waren.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn dat u door een ervaren verkoper goed bent voortgeholpen, onze verkopers staan altijd paraat om u te woord te staan.
Vervelend dat de leverweek een week voor u is opgeschoven en u daarover niet goed bent ingelicht. Zodra bij ons de betaling binnen is, schakelen wij direct de externe bezorgdienst in, zodat uw bezorging ingepland kan worden. Mochten er een aantal zaken niet volledig in orde zijn, kan het voorkomen dat het daardoor langer duurt dan gepland.
Wij hanteren een meeneemconcept, het voordeel is dat u de artikelen snel en zonder wachttijd kan ophalen en dit naar eigen wens kunt inplannen. Het grote deel van onze klanten kiest hiervoor en maakt daarbij gebruik van onze gratis aanhangwagens. Bezorgen brengt te allen tijde kosten met zich mee, dit is uiteraard ook afhankelijk van uw persoonlijke wensen.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. De koffie staat altijd voor u klaar!
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee