Bluesmaster

Assortiment lijkt aktueel en sluit aan bij onze smaak. Veel medewerkers in de zaak. Roomsets zijn prima om keuzes te maken. Vaak veel roomsets die gebrukkt worden om ‘uit’ te verkopen is minder. Je loopt van heel mooi naar rommelig. Aanwezigheid heftrucks verpest sfeer, die overigens in sommige stukken van de winkel heel goed is. Zou liever geen logistieke medewerkers en activiteiten zien.

Kennisniveau verkopers over eigen producten prima.
Prijs / kwaliteit niveau prima.
Afspraak is afspraak.

Niveau afhalen goederen kan beter.
Vriendelijkheid medewerkers en manier van aanbieden goederen. Geen aftersalesgevoel.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Op deze manier kunnen wij ons telkens blijven verbeteren.
Prettig om te lezen dat u zeer tevreden bent over het assortiment en onze deskundigheid.
Bij het samenstellen van ons assortiment houden wij rekening met ieders wensen en budget.
Heel veel artikelen zijn op voorraad en direct mee te nemen. Vanwege onze grote voorraad zijn wij genoodzaakt om artikelen in onze winkel op te slaan.
Spijtig dat u een minder goede ervaring hebt bij het afhalen van de goederen, wij staan juist bekend om onze klantvriendelijkheid!
Uw verbeterpunten nemen wij ter harte.
Wij wensen u erg veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels&keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja