Veenbrink

Vriendelijk personeel, koffie staat klaar. Overzichtelijk in de winkel

niet echt, het verliep gewoon gezellig, vriendelijk, netjes

de meubels in elkaar zetten is best een ingewikkeld systeem is de conclusie. Een ervaren persoon heeft dit voor mij gedaan, maar zelfs hij kwam er diverse keren heel moeilijk uit, hoe het eea in elkaar stak. Mss dat er fimpjes op pc kunnen worden gezet, of minder gecompliceerde montage, Bij afhalen meubels was maar een tussenstuk voor aankoppelen, dit gaf wat stagnatie, mss daar iets meer van aanschaffen. De hulp hierin was wel prima er werd een andere collega bij geroepen en uiteindelijk lukte het.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw zeer positieve review! Leuk dat u enthousiast bent over onze winkel en ons team. Hartelijk dank voor uw tip, we gaan intern aan de slag om de handleidingen te verfijnen en verbeteren. Mocht u er ondanks de handleiding niet uitkomen, staan wij uiteraard altijd voor u klaar. Het is ook onze wens om te werken met montagefilmpjes. Er zijn al behoorlijk wat stappen gezet en de eerste filmpjes staan binnenkort op de website. De meeste nieuwe auto’s met een trekhaak hebben over het algemeen zelf een verloopstekker ter beschikking. Het komt daarom gelukkig zelden voor dat we verloopstekkers tekort komen, fijn dat het voor u goed is opgelost. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 4.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja