teborg

Het was een goede aankoop van ons ,maar naar de weken gewacht te hebben ,kwam het aan en werden wij netjes gebeld dat alles er was,wij zorgen voor een aan hang wagen om het op te hallen een maal tuis kon alles naar binnen be halve de bank, de deur was 83 cm maar de bank veel dikker,ik zeg zet maar in de schuur dan haal ik hem wel uit me kaar,nog even na gedacht toen zegt mijn vrouw kan die niet door het keuken raam,pasen en meten,en dat kon .Een paar mannen er bij gehaalt en stond de bank in de kamer.

de rust die uitgestraald werd

Ik denk dat het iets is om mee te denken of het wel naar binnen kan bij ons in de straat kon dat nergens.dat zoiw dan slopen worden.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review! Goed om te lezen dat u op een prettige manier in onze winkel bent geholpen.
Over het algemeen kunnen de meeste artikelen door een standaarddeur, mocht u afwijkende maten hebben denken onze verkopers met alle plezier met u mee. Het blijft natuurlijk voor ons (op afstand) moeilijk inschatten. Om die reden vermelden we ook altijd op de aankoopbevestiging dat de maten gecontroleerd dienen te worden door de klant zelf.
Goed om te horen dat u de bank uw woning binnen heeft kunnen krijgen met hulp van extra mankracht.
Bedankt voor uw positieve aanbeveling.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!
Vriendelijke groet,
Het team van Maron

Score voor Pronto Wonen Terborg: 4.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja