A. Rutten

We waren op zoek naar een nieuw bankstel voor onze woonkamer zonder dat we vooraf al een specifiek beeld hadden wat het zou moeten worden
We werden zeer prettig en adequaat geholpen door een zeer vriendelijke verkoper die zich eerst goed liet informeren naar onze woonsituatie, ruimte en kleuren. Vervolgens leidde hij ons met veel geduld langs de diverse opstellingen en ons voorzag van alle benodigde informatie. Door het zeer ruime aanbod hebben wij een goede keus kunnen maken.

Klantgerichtheid en deskundigheid van de verkoper

Ik vond de levertijd erg lang en ook langer dan ons is voorgehouden. Ik denk dat elke klant uitziet naar zijn/haar aanschaf.
Om die reden zou ik die wachttijd (pro actief) wat beter begeleiden. Er kunnen vele oorzaken van vertraging in de levertijd zijn maar ik zou het als klant prettig vinden om daar af en toe wat van te horen. Het geeft je als klant ook het gevoel te worden gewaardeerd.
Verder vind ik afhaalservice/ c.q. bezorgservice matig.
Wij hadden niet de mogelijkheid om onze meubels zelf af te halen en kozen ervoor dit te laten verzorgen. Hiervoor wordt dan een extern transportbedrijf ingehuurd. Die heeft zo zijn eigen planning waardoor het nog weer veel langer duurt dan gehoopt.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw positieve review, prettig om te lezen dat u goed geholpen en geadviseerd bent door onze verkoper.
We hanteren het meeneem principe, iedereen kan dan zelf een keuze maken voor het vervoer. Er is een mogelijkheid om aanhangwagens kosteloos te reserveren en er is een bus te huur voor 15 euro per uur voor het gebruik. Bezorgen is inderdaad mogelijk (wij besteden dat uit) het zou in alle gevallen hogere kosten en extra tijd met zich meebrengen, onze insteek is dat we u dat willen besparen.
Door de vele mogelijkheden, afmetingen en kleuren willen we aan de persoonlijke wensen voldoen. Het komt dan voor dat we artikelen moeten bestellen. Bij uitloop van leveringen stellen wij onze klanten altijd op de hoogte, onze excuses dat het in dit geval niet helemaal gelopen is zoals we dat wensen.
Wij wensen u veel plezier van uw aanschaf en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron

Score voor Pronto Wonen Terborg: 3.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja