Prima ervaring, werd goed geholpen met de keuze ook werd er goed uitleg gegeven over de product...

klantvriendelijke medewerkers. weten voldoende over de producten die ze verkopen.

Ik vond het heel vervelend dat ik zelf mijn bank op moest halen. Ook jammer dat je zelf de bank moet impregneren terwijl je toch bijna 50 euro per zit betaald.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Hartelijk dank voor het schrijven van uw positieve review! Dit geeft ons een mogelijkheid tot verbetering.
Wij kiezen bewust voor het zelf meeneem principe en zelf beschermen van de bekleding. Op deze manier houden we de prijzen zo laag mogelijk.
Bezorgen is een mogelijkheid (wij besteden dat uit ) het zou in alle gevallen hogere kosten met zich meebrengen. Onze insteek is dat we u dat willen besparen, u bent daar uiteraard volledig vrij in en denken graag met onze klanten mee.
Uiteraard bent u zelf de gene die aangeeft wat u wilt en houdt u de regie over het budget. U heeft gekozen voor de All in house 5 jaar service en vlekken garantie, daarmee wordt u 5 jaar ontzorgd op het gebied van vlekken en service. Wij zijn er van overtuigd dat de behandeling van 39,95 per zitplaats een absolute meerwaarde biedt en dat u het gemak er van zult inzien bij het gebruik.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!
Vriendelijke groet,
Het team van Maron

Score voor Pronto Wonen Terborg: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja