Eveline Kooima

Wij zijn op de eerste dag gaan kijken in Naaldwijk en kregen de tijd en ruimte om op ons gemak een keuze te maken,het bankstel uitgeprobeerd qua zitcomfort waarna Rick,één van de verkopers,ons het vertrouwen gaf dat we aan het juiste adres waren om een bankstel te kopen.Wij wilden de totale opstelling iets anders en dat kon allemaal geregeld worden.Na alle info die we van hem kregen zijn we naar huis gegaan om er over na te denken.Thuis waren we er snel uit en gebeld naar Rick om een afspraak te maken voor de volgende dag,opnieuw prima ontvangst,lekker bakkie erbij en nadat we met Rick alle opties en keuzes hadden bepaald het bankstel uiteindelijk besteld.Voor ons een zeer prettige ervaring en zou deze winkel ook aanbevelen aan kennissen.

Keuze,maar vooral klantvriendelijk en weten waar ze het over hebben

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Wat leuk dat je jouw recente winkelervaring hier wilde delen! Erg fijn dat jullie zo tevreden zijn over de service die Rick jullie heeft gegeven. Hij vond het erg leuk om te mogen helpen met het maken van de juiste keuzes voor jullie woonsituatie. Nog jarenlang plezier gewenst van deze mooie nieuwe bank 😊✨
~ Team Pronto Wonen Naaldwijk online

Score voor Pronto Wonen Naaldwijk: 5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Hoekbank