J van Es

Middelmatig

Meer service gericht zijn, zodat een klant niet zelf de klacht op moet gaan lossen en niet schermen dat dat de protocollen zijn bij Pronto.
Ik heb zelf 50 jaar in deze branche gewerkt en dit nog nooit eerder mee gemaakt.
Ik heb een relax fauteuil gekocht bleek bij uitpakken niet compleet te zijn, moest daar zelf de servicedienst benaderen om het op te lossen.
Nu heb ik een ingepakte stoel in de kamer staan die ik zelf retour moet brengen en de nieuwe weer meenemen,
De service van Pronto zou op dit punt zeker verbeterd moeten worden en dit bij de cliënten zelf om te ruilen, maar het niet aan de cliënten over te laten.

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Beste meneer/mevrouw van Es,
Na het lezen van deze review zijn we gelijk gaan onderzoeken wat er precies gebeurd is. We begrijpen volledig dat het erg vervelend moet zijn geweest dat de fauteuil niet helemaal compleet was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zoals je inmiddels telefonisch te horen hebt gekregen komen we aanstaande vrijdag de fauteuil ophalen en we brengen dan ook gelijk een nieuwe mee! 😊
We hopen dat je desondanks toch heerlijk kan gaan relaxen in deze nieuwe fauteuil!
~Team Pronto Wonen online

Score voor Pronto Wonen Naaldwijk: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Relax fauteuil