Lianne

Bank gekocht. We wisten vooraf wat we wilden qua opstelling. Hier werd goed naar geluisterd en op ingegaan.

Prettig contact met de woningstylist/verkoper in de winkel.
Overigens bij het betalen van de bank in de winkel een wat minder prettige ervaring, men kwam toen erg ongeinteresseerd over.

Volledig informeren. Er is ons wel verteld dat we de bank (die uit verschillende onderdelen bestaat) zelf in elkaar moesten zetten. Tijdens het verkoopgesprek hebben we het hier nadrukkelijk over gehad, omdat wij daar tegenop zagen. Maar er werd ons verteld dat het een makkie zou zijn, de onderdelen waren zo in elkaar te klikken, en dat anders degene die de bank bij ons zou brengen (Albert Koerier) daar wel bij zou helpen.
Toen wij de bank thuis kregen, bleek dat we zelf gaten in de bank moesten boren om de poten te kunnen bevestigen. Degene die de bank kwam brengen, kon ons niet helpen. Dat wij zelf de gaten moesten boren, was een zeer onplezierige verrassing voor ons. Wanneer ons dit van tevoren was verteld, had het een reden kunnen zijn de bank niet te bestellen.
Openheid hierover had flinke ergernis kunnen voorkomen.
We begrijpen dat het beleid is van Pronto om zo goedkoop mogelijk te kunnen leveren en dat hierdoor de klant zelf voor transport en het in elkaar zetten moet zorgen. Dat is geen probleem, zo lang maar duidelijk van tevoren wordt aangegeven wat er zelf nog gedaan moet worden. Dan kan je als klant een weloverwogen keuze maken.

Score voor Pronto Wonen Naaldwijk: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee