Pronto Wonen Groningen

Leuke winkel, maar toch een minpunt. Wij hebben een eettafel uitgezocht. Prijs in de winkel (stond op een kaart op de tafel) 495 euro. Bij de kassa blijkt de tafel 549 euro te kosten. Verkoopster gaf aan dat de prijskaart op de tafel niet was aangepast.
Als klant kun je hier niets aan doen, dit is een fout van de winkel. Wij hadden het heel klantvriendelijk gevonden als wij de tafel voor de prijs in de winkel konden kopen, maar helaas moesten wij de aangepaste prijs betalen. Gemiste kans van klantvriendelijkheid.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Wij leren van uw mening om ons te verbeteren en kunnen daardoor anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie hebben wij besproken in ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel. Het spijt ons dat u dit niet zo heeft ervaren en daar bieden wij u onze excuses voor aan.
Wij hopen u met deze toelichting meer duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Team Pronto Wonen Groningen

Score voor Pronto Wonen Groningen: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Eettafel