Nicole Hamar

Mooie winkel met mooie spullen. Vriendelijk personeel.

Ze hebben een ruime keuze in meubels, lampen en accessoires, hierdoor zou je voor je volledige inrichting bij deze winkel terecht kunnen.

Ik vind het erg jammer dat ook bij de grote aankopen er geen sprake meer is van service bij de aflevering, service kun je slechts nog kopen dus mag je zelf je bankstel en stoelen uitpakken, inelkaar zetten en het afval afvoeren. Dit vind ik persoonlijk echt een groot nadeel en eigenlijk ook niet netjes. Bij een volgende aankoop zou ik dan ook een andere winkel overwegen. Gezien de prijsklasse waarin ik de meubels past het ook niet bij de winkel, echt teleurstellend en een minpunt.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte mevrouw Hamar,

Dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Wij leren van uw mening om ons te verbeteren en kunnen daardoor anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie hebben wij vandaag ook besproken in ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij hadden u meer uitleg en informatie kunnen geven over onze prijzen en diensten. Dat spijt ons, want onze artikelen zijn geprijsd op basis van zelf afhalen waarbij wij als extra service de mogelijkheid bieden om onze aanhangers of transportbussen gratis te gebruiken. De extra diensten die wij bieden zoals bezorging, montage, uitpakken e.d. worden uitgevoerd tegen een (kleine) vergoeding.
Wij hopen u met deze toelichting meer duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bankstel, eetkamerstoelen en hanglamp