Paul van Hirtum

Stoelen gekocht waarvan de kwaliteit te wensen overliet. Van de 6 stoelen 3 in elkaar gekregen. Wel werd ik snel geholpen en uitgenodigd om in het magazijn juiste onderdelen uit te zoeken om de 6 compleet te maken. Uiteindelijk na 1,5Uur 6 rugleuningen Geprobeerd te hebben heb ik het opgegeven en werd me beloofd dat er de dag daarop een stoel geassembleerd klaar zou staan. De dag daarna moest ik zelf bellen en bleek de stoel dan toch voor me klaar te staan. Bij ophalen bleek het een gebruikte stoel te zijn met allemaal krassen erop. Waarschijnlijk een showroom model. Hier was ik uiteraard helemaal niet over te spreken. Ik ben daarna naar de winkel gereden en mijn ongenoegen geuit en een ultimatum gesteld. De volgende dag een goede stoel anders breng ik het retour. Deze medewerker nam me wel serieus en de dag daarop stonden er 2 klaar waar ik uit kon kiezen. Uiteindelijk opgelost en goed geholpen maar door sommige medewerkers niet goed geholpen. Beetje vervelende nasmaak aan deze stoelen over gehad. Ik vind dat de kwaliteit van deze stoelen niet goed is.

Snelle
Levering

Voor degene die me probeerde af te schepen met een gebruikte stoel: NEEM JE KLANTEN SERIEUS!!

Score voor Pronto Wonen Den Bosch: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja