Anna van Berkum

Eerst ging wij naar Spijkenisse pronto was voor ons in de buurt dus wij dacht kijk voor een bank. Wij wilde een offerte omdat wij waren niet uit met welke bank en wist niet dat je kon het zelf uitrekenen. Had een vrouw gevraagd om te helpen en eerste kijken ze elkaar aan dan een zegt ik doe het en loopt met ons mee, de hele proces ging snel en achteraf heb ze paar dingen vergeten te berekenen. Wij vond het heel slechte service. Wij rijd onderweg naar huis en Capelle is ons dichtstbijzijnde Pronto. Wij wist ons stoelen waren in vooraad hier, maar wilde nog een bank kopen. Wij spreekt een verkoopster aan en was gelijk anders, ze wilde graag helpen en loopt met ons mee, ging wij rustig berekenen op de bank en heb zij ook mee gedacht aan stof en kleuren. Was een super service en na de offerte kijk ik en mij man aan en wilde gelijk kopen. De volgende punten onderin is voor Pronto Capelle!

Mee denken (wij heeft huisdieren en een baby) dus welke stof is beter en kleur en zo.
Altijd glimlach en lekker kletsen tussendoor, wilde graag helpen en ons vragen waren goed beantwoord.

Ik wist niet dat je kunnen de kleuren stof en type stof uitkiezen. De grote e doos vol met samples waren verder op dus moet gaan zoeken. Zelf uitrekenen zonder verkoopmedewerker was beetje verwarrend maar gelukkig wilde zij het graag voor ons doen.

Score voor Pronto Wonen Capelle a/d IJssel: 5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja