Van den broek

Ik had een kleed besteld, deze na 2 weken opgehaald. Nadat ik deze thuis uitrolde zaten er al 2 vouwen in, 1 kant was al afgeraffeld sommige plekken waren vettig en er zat nog een grote ‘sample’ sticker aan de onderkant. Contact opgenomen met de klantenservice deze vertelde dat het absoluut geen show model is geweest en dat ik de vouwen er maar uit moest lopen. En anders maar een mail moest sturen. 2 mails en 10 dagen verder.. Pronto wonen weigert te reageren.

Reactie Pronto Wonen Breda:

Beste mevrouw,
Allereerst hartelijk dank voor het kenbaar van uw klacht.
Uiteraard dient uw product naar uw tevredenheid te zijn.
Het vloerkleed dat u bij ons heeft gekocht was echt geen showroommodel. Wij hebben u gevraagd om de vouwen even aan te kijken gezien dit er vaak mee te maken heeft dat het kleed lang opgerold heeft gezeten en dit er nog uit moet gaan. Vaak is het kleed na een paar dagen wat platter gaan liggen.
Wij hebben van u op 05-12-2018 een mail ontvangen dat het kleed nog niet naar uw tevredenheid was, op 10-12-2018 heeft u een reactie van ons ontvangen dat wij de klacht in behandeling hebben genomen en zullen u van de verdere afhandeling zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen.
Ons streven is zeker om onze klanten spoediger van een passende oplossing te kunnen voorzien en hopen dat wij aan u nog kunnen bewijzen dat wij veel waarde hechten aan een goede aftersales.
U hoort spoedig meer van ons omtrent uw servicemelding.
Sofia, Pronto Wonen Breda

Score voor Pronto Wonen Breda: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee