Th.A.van de Pol

Slechte ervaring met tel.contact

Slechte service bij levering en tel.contact

Beter uitleggen wat er allemaal gedaan moet worden om een stoel van € 900 in elkaar te zetten.

Reactie Pronto Wonen Barneveld:

Beste meneer van de Pol,
Bedankt voor het schrijven van de review.
U belde ons omdat u de rug van de fauteuil niet gemonteerd kreeg. We hebben ons uiterste best gedaan u telefonisch uitleg te geven en te helpen met het probleem. U gaf, op zeer ongepaste wijze, aan dat er per direct iemand moest langskomen, want mijn collega die u te woord stond was volgens u incapabel en had geen verstand van de montage. In realiteit was mijn collega nog niet eens toegekomen aan uitleggen wat er gedaan moest worden, u was te gefrustreerd, niet voor rede vatbaar.
Nadat we constateerde dat er verder niet met u te praten viel, hebben we u aangeraden een servicemelding te maken. Dit weigerde u.
We hebben het telefoongesprek als zeer onprettig ervaren. Bij ons staat klantvriendelijkheid en klanttevredenheid hoog in het vaandel. Hier doen we dan ook altijd ons best voor. Ook in uw geval, maar u was niet tevreden te krijgen zonder dat er direct iemand langs zou komen.
Hiervoor raden we u ook nogmaals aan om een servicemelding te maken bij onze serviceafdeling; we willen het probleem vanzelfsprekend graag voor u oplossen.
Jesse
Pronto Wonen Barneveld

Score voor Pronto Wonen Barneveld: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Ivaldi relaxfauteuil