Fam Roodbergen

Bij de eerste kennis making zijn we keurig ontvangen en geadviseerd. Op een later moment terug gekomen om op een plezierige wijze te zijn geholpen. Al onze vragen zijn netjes beantwoord en het viel mij op dat de verkopers ook technisch goed op de hoogte zijn van het te leveren product . Verder had ik wat vragen voor de manager ,deze is er bij gehaald en ook hij heeft de tijd genomen om onze vragen netjes te behandelen ( wij hadden een minder goede ervaring bij een andere meubel bedrijf) Pronto Barneveld heeft laten zien dat het ook anders kan Zeer positief.

Klant gericht , nemen de tijd , afspraken worden nagekomen . Leggen in Begrijpelijke taal uit waar het product uit bestaat. Nadat de order was besteld hebben we nog een wijziging aangebracht . Dit heeft de leertijd NIET beïnvloed. . Fijn dat dit in overleg ook kan . Zonder bijkomende kosten
Het gevoel dat de klant nog koning is geld zeker voor Pronto Barneveld
G

Voordeel. Bij ophalen van onze spullen zat alles zeer goed verpakt.
Nadeel bij thuis komst zaten de verkeerde pootjes bij ons bankstel . Nadat we hebben dit hebben aangeven werd ook dit netjes opgelost ( het waren gelukkig alleen de pootjes )
De levering van de nieuwe pootjes duurde 2 weken , dit kan mogelijk sneller . Toen de pootjes binnen kwamen werden ze iom ons. Direct opgestuurd , de volgende dag in huis .

Score voor Pronto Wonen Barneveld: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bankstel. Losse fauteuile en relax fauteuil