fam. Buring

Eettafel aangeschaft bij Profijtmeubel Assen, met levertijd in week 22. De communicatie is heel slecht, aangezien dhr. Abee aangaf dat de levering gewoon plaats zou vinden in geplande week. Maar toen ik belde met de hoofdvestiging in Groningen werd er gezegd dat de levering door Corona pas in september zou plaatsvinden. Vandaag langs geweest bij vestiging in Assen en deze konden ons op geen een manier tegemoetkomen en/of compenseren. Wij hadden ook eetstoelen besteld die wel gewoon geleverd kunnen worden.
wij hebben herhaaldelijk een toespeling gedaan om ons tegemoet te komen maar dhr. Abee ging daar in z'n geheel niet op in. Volgens de website van Profijtmeubel was deze tafel nog wel op voorraad in andere filialen van Profijtmeubel, maar dat viel niet onder de vlag van dit filiaal. Wij moesten dan maar via dat andere filiaal bestellen, en zelf opdraaien voor de bezorgkosten, die wij ook al moeten betalen voor de stoelen die volgende week geleverd worden. Liever hadden we alles geannuleerd, maar de stoelen vonden wij te mooi.
Tip voor dhr. Abee : zorg dat u een cursus klantvriendelijkheid volgt, zodat u met wat meer compassie en begrip naar uw klanten toe bent.

zie bovenstaande ervaring

Score voor Profijt Meubel: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee