Edwin

Niet veel omdat wij nog geen meubels binnen heb gekregen. Het duurt me te lang op wachten. Maar we geven de hoop niet op. Maar zo een mooi winkel en mooie meubels.

Mag iets meer verlichting geven. In de winkel is behoorlijk donker

Levertijd mag wel wat sneller gaan. Ze zeggen dat levertijd 8 a 10 weken zal duren. Ik ben nog aan het wachten op de meubels dat wij bestels hebben. We zijn al aan het wachten in week 11. Ik heb gebeld en ze zeggen vanaf nu binnen 2 weken dus dan zitten we op 12 weken. Wel erg jammer.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Leuk dat u bij ons bent geslaagd!
Dank voor uw tip! Met het huidige type verlichting kunnen we alle artikelen goed uitlichten en de verlichting bijstellen waar nodig. Onze studio’s zijn zorgvuldig ingedeeld en hieraan wordt dagelijks veel tijd en zorg besteed om alles goed tot zijn recht te laten komen. Uiteraard is er altijd ruimte voor verbetering.
Bestellen van artikelen kan in sommige gevallen wat extra tijd in beslag nemen.
De levertijd is uiteraard ook afhankelijk van waar de artikelen vandaan moeten komen.
Wij proberen in de huidige situatie (coronacrisis) onze levertijden en voorraden zorgvuldig in orde te houden. Toch kunnen de dagelijks veranderende (onvoorziene) omstandigheden in de wereld, langere levertijden tot gevolg hebben dan u van ons gewend bent. Dit is voor ons een overmachtsituatie. Uiteraard proberen wij u zo goed als mogelijk hierover te informeren. Wij rekenen op uw begrip!
Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Zutphen

Score voor Profijt Meubel Zutphen: 3.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Ja