W

Over het algemeen niet heel positief

Ik werd goed geadviseerd over de bank die ik heb gekocht.

Bezorging/huur auto, levertijd veranderde iedere keer dat ik er naar vroeg.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn om te lezen dat u goed geadviseerd bent over uw nieuwe bank.
Wij hanteren een afhaalformule, hier wordt volop gebruik van gemaakt en het afhalen wordt doorgaans als prettig ervaren. Voor het vervoeren stellen wij onze aanhangwagens kosteloos ter beschikking en tegen een kleine vergoeding onze bus.
Bezorgen is uiteraard mogelijk, we werken samen met een prettig en servicegericht vervoersbedrijf.
Het thuisbezorgen van meubelen brengt extra kosten met zich mee die wij u willen besparen. Uiteraard nemen we graag de mogelijkheden met u door.
Vervelend dat u langer heeft moeten wachten op uw aankoop dan gebruikelijk. Wij proberen in de huidige situatie (coronacrisis) onze levertijden en voorraden zorgvuldig in orde te houden. Toch kan het zijn dat de dagelijks veranderende (onvoorziene) omstandigheden in de wereld langere levertijden tot gevolg hebben dan u van ons gewend bent.
Dit is voor ons een overmachtsituatie. Uiteraard proberen wij u zo goed als mogelijk hierover te informeren. Wij rekenen op uw begrip.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in de winkel verschijnen!
Team Profijt Zutphen

Score voor Profijt Meubel Zutphen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Bank en tafels