van Stokkum

Aanschaf eetkamer-stoelen.

De verkoopster bij aanschaf stoelen nam alle tijd voor uitleg bij aanschaf van de stoelen, onderhoud. Prima.

Bij afhalen van de stoelen 3x in 1.1/2 a 2 uur tijd bij dezelfde verkoopster aan de balie geweest. Wilde namelijk stoelviltjes erbij die naar later bleek niet te passen. Uiteindelijk plakviltjes geworden. Wat me daarbij stoorde is dat de verkoopster bij mijn laatste komst zei ; heeft u de stoelen wel hier gekocht en zelfs de papieren van de verkoop erbij ging pakken. Sorry..... 3de keer in 11/2 uur tijd dat ik aan je verkoopbalie sta en dan zeg je dit! Collega van deze dame liet ze het gauw overnemen en die was erg vriendelijk maar de service van deze dame toonde behoorlijk desinteresse uit gezien haar laatste opmerking. Geen visitekaartje van de zaak.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Dit geeft ons de mogelijkheid om ons te kunnen verbeteren.
Wij vinden het vervelend dat het niet helemaal juist is gegaan met de bijpassende viltjes voor uw stoelen. Mijn collega wist niet over welke stoelen het ging, dat controleren wij altijd via de aankoopbevestiging. Wij hopen dat u alsnog de juiste viltjes via de website heeft kunnen vinden die wij u doorgegeven hebben.
Heel veel plezier van de nieuwe eetstoelen!
Team Profijt Zutphen

Score voor Profijt Meubel Zutphen: 3.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
eetkamerstoelen