Diana

Nadat wij op klantvriendelijke en meedenkende wijze zijn geholpen, zijn wij overgegaan tot bestellen. Daarna liep het helaas niet meer. De winkel is telefonisch nauwelijks bereikbaar en als je je stoelen wilt halen dan wordt je afgescheept met steeds weer een andere reden waarom dat nog niet kan.
De vermelde winkelvoorraden op de site kloppen niet, wanneer de bestelling binnen is zou je gebeld worden, maar hier moet je zelf achteraan.
Alles bij elkaar zullen wij hier niet meer bestellen.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Spijtig om te lezen dat u ontevreden bent over de afwikkeling. Wij zien in ons systeem dat u op de afgesproken week ook uw bestelling daadwerkelijk heeft kunnen ophalen, er is ons verder niets bekend over een uitloop of een verwarring. In het uitzonderlijke geval dat we telefonisch niet bereikbaar zijn, zullen wij u altijd z.s.m. benaderen om u alsnog te woord te kunnen staan. Wat hierin niet goed is gegaan zullen wij intern bespreken.
Wij wensen u uiteraard ondanks uw vervelende ervaring veel plezier van uw aankoop en hopen in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Zutphen

Score voor Profijt Meubel Zutphen: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Eetkamerstoelen