D. Van Riet

Ik kreeg bij aankoop verschillende opties aangeboden en ik betaalde voor een bank van €659,00 €719,00. Op de factuur en het aankoopbewijs is nergens te vinden wat ik voor de €60,00 heb gekocht.
Jij wordt helemaal suf gepraat, maar dat jij als klant, ook al ben je 78 jaar, zelf de poten onder een 3-zitsbank moet schroeven wordt niet meegedeeld. En ook geen aanbod gedaan, voor een x-bedrag doen onze bezorgers dat. Schandelijk. Zit ik daar met een bank, waar ik niets mee kan.
Schlecht adviseurs bij Profijt. Nooit meer koop ik, niet eens een schroefje, bij Profijt.
Ik heb toch echt een bank gekocht, zoals die in de winkel stond en daar zaten echt de poten onder.

Sluiten die zaak of de klanten eerlijk informeren

Reactie Profijt Meubel Zoeterwoude:

Beste mevrouw Van Riet,
Wat fijn dat u geslaagd bent voor een mooie bank bij Profijt Meubel. Het verschil in de prijs komt voort uit het feit dat u voor een andere stofsoort heeft gekozen welke iets duurder is.
Vervelend dat u niet meer op de hoogte was van het zelf monteren van de pootjes onder de bank. Dit staat ook zo vermeld op uw orderformulier, wij hebben geen optie tot monteren aangeboden aangezien wij dit ook niet hebben.
Wij hopen dat u desondanks veel plezier van uw bank gaat hebben,
Team Profijt Meubel Zoeterwoude

Score voor Profijt Meubel Zoeterwoude: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Tempa 3zitsbank