Gerben

Stoelen besteld die op voorraad zouden zijn. Binnen twee weken zou ik ze kunnen afhalen en ik zou gebeld worden. Na zes weken nog niets gehoord, dus maar eens langsgegaan. De verkoper zei dat de stoelen er de volgende dag of de dag daarna zouden zijn. Maar twee weken daarna had ik nog steeds niets gehoord. Dus maar gebeld. De stoelen zouden die week binnenkomen, of anders de week daarop. Ik zou zeker worden gebeld. Maar ik hoorde weer twee weken niets. Zelf maar weer gebeld, bleek dat ze binnen waren, maar vergeten waren te bellen.

Toen ik langsging, stond er een samengeraapt zooitje stoelen. Twee stoelen waren in elkaar waren gezet en de andere niet. Dit zouden best showroommodellen geweest kunnen zijn, terwijl ik voor nieuwe betaald had.

En dan heeft het dus ook nog 10 weken geduurd. De belofte bij de verkoop was dat ze op voorraad waren, maar enkel uit het magazijn in Tiel gehaald moesten worden. Dit was dus een leugen, aangezien de verkoper later zei dat de fabriek in India vertraging had. Dit is niet netjes.

Gelukkig kon ik volgens de CBW-voorwaarden door de extreme vertraging gebruik maken van de mogelijkheid om de order te annuleren. Dat heb ik ook gedaan. Ik heb uiteindelijk stoelen gekocht bij een andere zaak, waar ze ook direct op voorraad waren.

Redelijk betaalbaar

Wees eerlijk tegen je klanten

Score voor Profijt Meubel Veenendaal: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Stoelen