Hannie Borgman

Slecht

Niet

Mijn klacht loopt al vanaf december, nu 8 maanden dus, waarvan de bank Leola 3 maanden weg is om gerepareerd te worden. De extra schuimrubberlaag is niet passend en trekt krom. Echter.. Bij de fabrikant is het materiaal niet op voorraad. Vreemde zaak voor een bank waar zoveel reclame voor wordt gemaakt??Ten einde raad naar de winkel gestapt waar manager Maarten begripvol leek en zou gaan voor een oplossing..maar hij komt beloftes niet na!! Nu ruim twee weken geleden gaf hij aan te bellen op zaterdag.. Niet gebeurd.. Zelf gebeld even voor sluitingstijd.. Geen oplossing.. Hij zou maandag er achteraan gaan.. Dinsdag gebeld.. Na een kort gesprek.. Want de servicemanager kwam binnen.. Die moest hij spreken.. Hij zou me binnen een minuut terug bellen!! Na anderhalf uur zelf weer gebeld.. Mijnheer was niet in het pand.. Erop aangedrongen toch echt terug gebeld te willen worden... Helaas.... Hij moet nog bellen!! Een nieuwe manager dus die zijn afspraken niet nakomt!! De franchisemanager een mail gestuurd, maar ook van die kant geen reactie. Kortom.... Een waardeloze service als er iets mankeert aan de aankoop. De enige optie die ik nu nog wil is mijn aankoop ongedaan maken!! 8 maanden geen plezier hebben van de bank is lang genoeg! Ik vind het heel erg jammer dit te moeten melden, maar ik wil mensen ook behoeden voor hetgeen ik nu ondervind! Voor mij in ieder geval nooit meer Profijtmeubel!

Score voor Profijt Meubel Sliedrecht: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Bank Leola met hr schuimrubberlaag