Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Cheryl

Ik ben een aantal keren geweest voor de wooninrichting van mijn nieuwe huis. Zo heb ik twee bijzettafeltjes gekocht, daar ben ik tevreden over en die keer had ik geen opmerkingen. Echter toen ik een tv-meubel wilde kopen was het een iets ander verhaal. Ik had mij al eerder georienteerd en toen ik het besluit had genomen om het tv-meubel te kopen, ging ik naar de winkel. Ik had namelijk online gezien dat het betreffende tv-meubel direct leverbaar was en dat dit ook zo is in de winkel in Naaldwijk. Toen kwam ik in Naaldwijk en toen werd mij verteld dat ik hem niet direct mee kreeg, omdat ze twee magazijnen hebben en dit meubel in het magazijn in Barendrecht stond. Dus ik was voor niets naar de winkel in Naaldwijk gereden. Toen ik mijn ongenoegen hier over uitte, ging de twee medewerkers achter de balie met mij in discussie. Als je niet kunt garanderen dat je producten op voorraad hebt in de winkel, moet je dit ook niet op de website zetten en dan als medewerker ook nog je proberen vrij te pleiten. Dit vind ik heel gek en onacceptabel.

Als je iets niet waar kan maken, zet het dan ook niet op de website (zie het verhaal hierboven). Hiermee maak je verwachtingen niet waar en wordt het een teleurstelling.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Beste Cheryl,
Bedankt voor het invullen van de review.
Leuk om te lezen dat u blij bent met de bijzettafeltjes.
Wat betreft het op voorraad hebben van artikelen.
Op de website staat aangegeven ‘uit voorraad leverbaar’, en niet ‘direct leverbaar’.
Dit omdat we meerdere magazijnen hebben waar we voorraad hebben staan.
Mocht het niet op het magazijn in Naaldwijk staan, dan halen we het uit een ander magazijn.
Dit kan een aantal dagen duren.
We hebben het dan wel op voorraad maar niet direct leverbaar.
Dit is dus de reden dat we op de website zetten ‘uit voorraad leverbaar’.
Vervelend om te horen dat u aangeeft dat 2 medewerkers met u in discussie gingen.
Dit is zeker niet de bedoeling.
Hopelijk heeft u nu het tv-meubel thuis staan en er veel plezier van.
Profijt Meubel Naaldwijk

Score voor Profijt Meubel Naaldwijk: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee