Hoenderboom

Uiteindelijk zeer blij met ons meubilair maar de wijze waarop dit allemaal is verlopen vonden wij heel opmerkelijk.

Wij hebben een kast en een salontafel overgenomen uit de showroom. Daarnaast 1 bijpassend tv-meubel besteld. Dit alles kwam omdat het een uitlopende product betrof.

We zouden van alles nog een bevestiging krijgen van de hele situatie na het achter laten van onze gegevens. Nooit gekregen en uiteindelijk zelf achteraan gegaan.

Na meerdere malen aangeven op welke datum wij langs zouden komen om de kasten op te halen (en dit was geen probleem) kwamen we toch voor een vreemde situatie te staan. De showroommodellen stonden nog altijd keurig in er showroom met allerlei attributen in een kast en op de salontafel?!?!? Terwijl ons was gezegd dat de artikelen in met magazijn weggezet zouden worden en zouden verpakt zouden worden ivm schade tijdens onze transport rit.

Uiteindelijk hebben we zelf in de showroom staan helpen alles gereed te maken en gelukkig hadden we zelf nog karton bij ons om de kasten enigszins te beschermen.

Later bleek van het tv dressoir dat we ook nog de pootjes misten. Hierdoor moesten we opnieuw weer naar Huissen rijden.

Al met al een zeer slechte ervaring...

Prijs/kwaliteit en de keuze van het assortiment. Ik praat dan vooral even over de kasten.

De gehele klantenservice en gereedmaken van producten.

Score voor Profijt Meubel Huissen: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja