Erica

Mijn moeder heeft best een duur bankstel gekocht en moet dan ook nog eens 125 Euro bezorgkosten betalen terwijl zij vlak achter de winkel woont schandalig voor een oud mens van 80 jaar. Ik koop hier niks meer

Dichtbij geen bezorgkosten de wagen kan van de winkel gelijk doorrijden naar het adres

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Beste Erica,
Bedankt voor het invullen van de review, hierbij geven we u graag wat extra uitleg.
Profijt Meubel is een afhaalformule. Ons magazijn is gevestigd in Zwaag. Om de spullen op te halen kan er gratis gebruik gemaakt worden van een aanhanger of er is een huurbus te leen voor 30,-
Voor het bezorgen wordt een externe partij ingeschakeld, de firma post. Dit bedrijf is gevestigd in Beverwijk. Bij het bezorgen is er keuze uit 3 bezorgtarieven. Budget, Standaard en Excellent, hierin zit een prijsverschil. Uw moeder heeft gekozen voor de meest uitgebreide optie waarbij de bank netjes wordt geplaatst in de woonkamer. Wij vertellen altijd alles duidelijk bij de verkoop waar de klant vrij is om zelf een keuze te maken wat voor hun het beste past.
Wij wensen uw moeder veel plezier van het nieuwe bankstel.
Profijt Meubel Hoorn

Score voor Profijt Meubel Hoorn: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Bankstel