mevrouw de Jonge

Qua verkoop en uitleg goed

Nee

Bellen als de levering toch niet op de aangekondige dag en tijd er is.
Het zou in Hoogeveen klaar staan en stond nog in Groningen. Hier was ik niet over geïnformeerd. Nu stond ik met een geregelde bus en 2 mensen die vrij hadden genomen van hun werk.
Vervolgens konden we het zelf in Groningen ophalen en de gemaakte kilometers ook nog eens betalen.
Het was handig geweest dat jullie een dag van te voren checken of alles aanwezig is en me gebeld hadden over de status.
Service is ver te zoeken qua bezorgen en monteren. Dit is overal gratis behalve bij jullie. Voor een dure aanschaf mag je dit toch wel verwachten.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte mevrouw de Jonge,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons dat er het een en ander is misgegaan in de communicatie richting u met betrekking tot het afhalen van de meubelen. Wegens een interne fout waren deze meubelen niet in Hoogeveen zoals afgesproken en het spijt ons dat dit niet goed is gegaan. Wij zijn echter wel van mening dat wij dit ongemak voor u zo goed als mogelijk hebben willen oplossen. U heeft van ons een shoptegoed van € 75,- ontvangen voor nieuwe accessoires en wij hebben u eveneens aangeboden om het op de maandag na het weekend kosteloos thuis te bezorgen.
ProfijtMeubel is tevens een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen zijn, dan betaald u hiervoor een vergoeding.
Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel niet duidelijk hebben gecommuniceerd.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN
Y. Poker
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Hoogeveen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bank en fauteuil