Roethof

Kom de levertijden na die gegeven worden.
Krijg het gevoel dat door het geven van korte levertijden er extra opdrachten binnen gehaald worden. Lijkt mij geen goede strategie. Als er gereklameerd wordt, wordt er een beroep gedaan op overmacht. Daar moet je het als klant maar mee doen. We zijn bij 2 bestellingen hier mee geconfronteerd. Bij het ophalen van de stoelen wordt er van ons verwacht dat we maar een half uur moeten wachten, want er is te weinig personeel aanwezig. Er is van tevoren gebeld dat we de stoelen zouden komen ophalen. Dat was geen probleem werd er gezegd.

Nauwkeurige levertijden geven die re-eel zijn
Bied even een kop koffie of zoiets aan als het wat langer duurt in de winkel. Geef de klant/ bezoeker het gevoel dat deze belangrijk is. (En dat is ook zo!)

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte heer/mevrouw Roethof,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Onze excuses voor het feit dat de levertijd niet is gelopen zoals verwacht. Daarnaast spijt het ons dat het lang duurde voordat onze adviseurs u konden helpen met het afhalen van de stoelen, een kopje koffie had inderdaad aangeboden moeten worden.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN
Y. Poker
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Hoogeveen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Eettafel en stoelen