Wat een slecht bedrijf is dit. Niet kopen! In februari de meubels gekregen en er mankeerde zoveel aan keer op keer en het is nu Oktober!!
Wij kregen bijna een bank aangesmeerd met een rare naad, gelukkig greep de oprecht aardige verkoper die heel meedenkend was op tijd in. Meubels uitgezocht en toen een DRAMA! We werden direct bij de eerste klacht doorverwezen naar Groningen en mochten geen contact meer hebben met Hoogeveen. Nou ben ik bijna een jaar verder en heb nog geen goede meubels. Iedere keer mankeert er iets aan, is het kapot. Geprobeerd een compensatie te krijgen maar dat willen ze niet. Nee wij moeten het volle pond betalen voor een meubelstuk wat hier thuis opgelapt gaat worden. Wij vinden dit niet fatsoenlijk of terecht. We zijn misleid en bedrogen. Mensen besteed u geld aub ergens anders, dit is geld wegsmijterij. En fatsoenlijk communiceren kennen ze ook niet. Ik krijg een mail met de begin zin: Wij delen u mede dat wij op die dag een nieuw meubelstuk komen brengen!!! Nou ik deel u mede dat ik ook nog een leven heb en er niet steeds voor vrij kan vragen, dan had ik inmiddels al twee weken verlof op kunnen nemen. Misschien een kleine tip voor normale communicatie; we willen graag overleggen wanneer we langs kunnen komen. Ik wilde dat ik er nooit ingetrapt was daar. Ben er boos en vooral verdrietig van. We voelen ons zwaar besodemietert en komen hier nooit en nooit meer.Inmiddels hebben we de meubels eindelijk staan en zijn we tevreden op het feit na dat het tv meubel opgelapt is dit vinden wij erg jammer en we hebben n kleine tegemoetkoming ontvangen. Om er van af te zijn geaccepteerd.

Er was 1 verkoper die erg aardig was. In drama wat al 8 en halve maand duurt.

Ach alles; lees bovenstaande en huiver en ga u diep en diep schamen.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling en de gang van zaken. Onze excuses voor het feit dat de eerste ruiling niet is verlopen zoals verwacht en het voor een tweede keer geruild diende te worden. Inmiddels is alles geruild en heeft u een compensatie ontvangen voor de lange duur van het traject. Nogmaals onze excuses voor hoe de ruilingen zijn verlopen.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN
Y. Poker
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Hoogeveen: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Tv meubel, eetkamertafel, eetkamerstoelen, salon t...