De verkoopster die mij hielp was erg vriendelijk en meedenkend. De, ik denk, bedrijfsleider daarentegen was zeer vervelend. Het liep tegen 6uur en ik snap dat dat misschien vervelend is. Maar ik kocht wel een bank, eettafel en 4 stoelen+bankje. Hij zei ook gewoon dat hij eigenlijk vrij was en hing op een stoel met zeer vervelend gezicht en chagrijnige opmerkingen. Ik was echt geneigd weg te gaan maar wilde de spullen graag . De verkoopster geneerde zich ook zichtbaar voor hem

Verkoopster was erg aardig en wilde ook aan alle kanten meedenken en helpen

Neem een gemotiveerde bedrijfsleider in dienst. Niet iemand die liefst al.vóór 6 uur stopt

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren met tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN
Y. Poker
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Hoogeveen: 1.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Bank,eettafel,stoelen,bankje