Smit

Waardeloos! Na een vertraging van ruim vier weken op de levertijd ook nog eens de meubels een week later afleveren. Vervolgens eindelijk de meubels binnen waar je op zit te wachten, past het echt niet in elkaar. Gaten zitten op ruim een cm afstand van waar ze op elkaar horen. Waardeloos!

Fijn advies, wordt met je mee gedacht.
Interessant assortiment

Door gebrek aan magazijn bij dit filiaal mag je absurd lang op je meubels gaan wachten.
Van de levering uit Groningen moet je niet veel verwachten, ze plannen wanneer het hun uit komt. In overleg een tijdstip verzetten is amper mogelijk als je niet "op de route" ligt. Ik heb in totaal 7x een vrije dag op moeten nemen, omdat meubels geleverd zouden worden. Waarbij vervolgens de levertijd wordt veranderd.

Meubels passen niet goed in elkaar, gaten zijn scheef.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Beste mevrouw Hakvoort,
In april heeft u bovenstaande review geplaatst. Het spijt ons dat er destijds problemen waren met het monteren van de tafel. Na het plaatsen van de recensie hebben wij telefonisch contact met u gehad en een week later een goede tafel bij u geleverd, waarmee wij hopen u een passende en snelle oplossing te hebben geboden.
Graag zien wij u in het vervolg wederom in onze winkel om u een nieuwe en mogelijk positievere ervaring te geven.
Verder wensen wij u veel plezier toe met u
Met vriendelijke groeten,
PROFIJTMEUBEL HOOGEVEEN
Stephan

Score voor Profijt Meubel Hoogeveen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Semora serie