Komen keer op keer geen beloftes na!
Hebben een tafel gekocht in juli .
Dat duurde 9 week en toen kregen we hem.
Maar er was van alles mis aan de tafel dus zouden binnen 3 week een andere krijgen.
Dag gebeurde niet , toen in week 48 dat is ook niet gebeurd ..
Ik heb een mail gestuurd dat ik niet tevreden was en ik heb gebeld .
Er zal naar mijn terug gebeld worden maar dat gebeurde niet ..
Op 2 januari brachten ze uiteindelijk de tafel .
Dat kregen we via een berichtje .
Wij zijn heel erg teleurgesteld in dit bedrijf. En komen niet snel terug .

Beloftes nakomen!

Het personeel in de winkel was op dat moment wel aardig

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw recensie.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over het gehele service traject.
Helaas bleek dat de tafel die u op 27 augustus heeft afgehaald een aantal gebreken vertoonde. De toegezegde omruiling met 3 weken bleek uiteindelijk niet haalbaar en de nieuwe tafel hebben wij begin November bij ons binnengekregen en direct ingepland om bij u thuis om te ruilen op 20 november. Deze datum kwam u niet geschikt uit en u zou hierop terugkomen. Aangezien er meermaals geen reactie van u kwam voor het maken van een nieuwe afspraak hebben wij u uiteindelijk opnieuw ingepland voor 2 januari jl. waarbij uiteindelijk de tafel is omgeruild.
Het klopt dat het vrij lang duurde voordat de nieuwe tafel bij ons binnen was, daarvoor bieden wij u ook onze excuses aan. Dit had uiteraad sneller binnen moeten zijn. De genoemde 20 weken van u is echter niet geheel aan ons te verwijten, aangezien u niet reageerde op onze verzoeken om een afspraak te maken voor de omruiling.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als gewaardeerde klant.
Met vriendelijke groeten,
ProfijtMeubel Groningen
Stephan Kruit

Score voor Profijt Meubel Groningen: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Tafel