Zie hieronder

Bij afleveren iets meer tijd nemen voor uitleg over installatie. Als we niets hadden gevraagd hadden de heren de spullen binnengezet en waren vertrokken. Aardige mannen, overigens, daar was niets mis mee.
Hebben jullie een betaalde 'installatiedienst'? Zo ja, ik wist het niet, aanbieden bij aankoop?
Adverteren met 'uit voorraad leverbaar' en dan tot de conclusie komen dat dat alleen geldt voor dat ene model in die kleur...enz. waarna je toch maanden moet wachten.

Prijs-kwaliteit verhouding is altijd goed.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bij ProfijtMeubel zijn veel artikelen uit voorraad leverbaar. Helaas zijn niet alle uitvoeringen van een voorraad artikel uit voorraad leverbaar wegens de grote verscheidenheid aan mogelijkheden qua configuratie. Hierbij is de denken aan de verschillende varianten qua stof, stofkleur, contraststiksel in verschillende kleuren, andere bies, wielen/poten, handgrepen, zitcomfort etc.
Wij bieden inderdaad een extra uitpakservice waarbij wij ook de wielen, poten, handgrepen e.d. plaatsen. Conform uw verkooporder was er bij de verkoop een zelf uitpakservice besproken.
Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel niet duidelijk hebben gecommuniceerd en/of besproken.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 3.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja