1916 beoordelingen

K. Senne

Goed en deskundig geholpen. We kwamen met idee binnenlopen en waren binnen een uur geholpen met een nieuwe bank. Omdat zij n.a.v. onze wensen al een mooie filter konden loslaten op de showroommodellen. Zodat we niet in een 'door-de-bomen-het-bos-niet-meer-zien' situatie belandden.

vriendelijk en deskundig geholpen. we konden met al onze vragen terecht. goede nuchterheid, verkopen niet zomaar iets om het verkopen maar durven ook eerlijk te zijn tegen hun klanten.

showroom mag een 'upgrade' hebben qua layout/verlichting. Het voelt af en toe een beetje 'te vol', waardoor het erg 'benauwend' voelt en moeilijker om keuzes te maken. Maar dit maakt het personeel helemaal goed, door goede begeleiding - niet opdringerig - eerlijkheid - goede service etc.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van u review.
Fijn dat u aangeeft vriendelijk en deskundig te zijn geholpen. Wij vinden het belangrijk om eerlijk advies te geven waar wij als personeel ook achter staan.
Uw verbeterpunten nemen wij mee in ons overleg, wij vinden het prettig om feedback van onze klanten te krijgen.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag in onze winkel verschijnen.
Team Profijt meubel Doetinchem

Score voor Profijt Meubel Doetinchem: 4.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Aangekocht product: een bank