1915 beoordelingen

Vera ten Have

Prettig geholpen.

vriendelijk personeel. mooie winkel uitstraling. mooie producten

ik heb een bank gekocht en volgens advies de vuilbestendige coating erbij. Er is mij echter niet verteld dat ik dit zelf met een spuitbusje aan moet brengen, ik ging ervan uit dat het professioneel aangebracht zou worden. de prijs was daar namelijk wel naar. Dit zou de verkoper er duidelijk bij moeten vermelden. voelt als verkooppraatje nu.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Fijn dat u aangeeft prettig te zijn geholpen, dank voor uw complimenten!
Het zelf aanbrengen van de vlekkenbehandeling is een bewuste keuze, het voordeel hiervan is dat we de prijzen aantrekkelijk kunnen houden. Zodra artikelen vanuit de leverancier behandeld worden, houdt het natuurlijk in dat er extra kosten bijkomen die wij onze klanten willen besparen.
Het aanbrengen gaat d.m.v. een spray die makkelijk zelf aan te brengen is en waar u niet zomaar iets verkeerd aan kunt doen. De spray werkt voor een lange periode en hoeft u maar éénmalig aan te schaffen en aan te brengen.
Vervelend dat u hiervan niet voldoende op de hoogte bent gebracht. Om onduidelijkheden te voorkomen, wordt dit ook vermeld op uw aankoopnota die u altijd kunt nalezen en tijdens te verkoop wordt doorgenomen.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens!
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

Score voor Profijt Meubel Doetinchem: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Aangekocht product: hoekbank