1916 beoordelingen

Giesen

1e keer prima, 2e x prima 3e x frustrerend 1e keer bankstel gekocht bij Ingrid, 2e keer tafeltjes + tv kast weet de naam niet meer van de verkoopster 3e keer Joris, aardige jongen maar niet deskundig.

Verkoopster Ingrid

1e keer perfect geholpen met bankstel, 2e keer perfect geholpen door ????, 3e keer door Joris, we bestelden een eethoek met 6 stoelen, in dezelfde kleur als het bankstel, ik kreeg de stalen en dacht dat het de goede kleur was, Joris heeft niet in de computer gekeken naar de kleurcode van de bank, wij hebben van die kleurcodes geen verstand. Bij aflevering waren het grijze stoelen ipv bruine, meteen gebeld na veel heen en weer gebel mochten wij ze terugbrengen(moesten een bus huren) zaten zelf zonder stoelen, inmiddels van fam. stoelen gekregen,nu blijkt dat wij bij de nieuwe stoelen een bedrag van 116,00 moeten betalen. We wilden het bedrag storneren op aanraden van mensen maar vonden dit te ver gaan. De service voor een aankoopbedrag van in totaal dit jaar bijna 5.000,00 is slecht. De afhandeling ook. We staan verbijsterd dat wij de annuleringskosten moeten betalen.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Vervelend om te lezen dat uw derde bezoek aan ons niet goed is verlopen. Wij hebben contact met u hierover gehad en de annuleringskosten uit ons systeem gehaald en de miscommunicatie met u besproken.
Bij het bestellen van artikelen nemen wij altijd uw aankoop met u door om fouten en onduidelijkheden te voorkomen. Onze excuses dat hierin iets niet goed is gegaan en in eerste instantie een verkeerde kleur bekleding voor u was besteld.
Uiteraard wensen wij u veel plezier van uw aankoop en hopen u ondanks het misverstand in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

Score voor Profijt Meubel Doetinchem: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Bankstel, tafeltjes, tv kast eettafel + 6 stoelen,...