1916 beoordelingen

Ada Witjes

Goede ervaring, vriendelijk personeel. Ophalen was lastiger, het was moeilijk te vinden, er zou een aparte bon moeten worden opgehaald bij profijt (uiteindelijk de kast toch meegekregen) bij aankoop nadrukkelijk vermeld dat het een bouwpakket zou zijn maar het was een complete kast (heel fijn) alleen was de auto niet groot genoeg!

Klantvriendelijkheid was goed

Afhalen was een drama, heel jammer, liever iets meer betalen om thuis te laten brengen! Ikzelf heb geen automen moest iemand anders vragen, dus extra vervelend als het niet goed loopt

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Wat vervelend dat het ophalen van uw kast niet goed is verlopen en dat hierin iets is misgegaan. Onze excuses hiervoor. Dit hadden wij u graag willen besparen.
Voor het vervoeren van grotere artikelen hebben wij altijd een aanhangwagen kosteloos te leen, of een bus voor 15,-.
Zelf ophalen heeft natuurlijk als voordeel dat u niet lang op uw artikelen hoeft te wachten en het dezelfde dag nog in huis kunt hebben staan.
Bezorgen neemt altijd extra kosten met zich mee die we u willen besparen.
Fijn dat u aangeeft goed te zijn voortgeholpen en ons aanbeveelt
Wij wensen u veel plezier van uw kast en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

Score voor Profijt Meubel Doetinchem: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Kast