Rob Zwijgers

Wat een belachelijk slechte winkel! In eerst instantie lijk je keurig netjes geholpen te worden maar dan komt het! Op internet stond netjes bevestigd dat de meubelen week 19 zouden komen. Eind week 18 er voor gezorgd dat alle meubelen de deur uit waren zodat de nieuwe gelijk weg gezet konden worden. Die week geen bericht! Je moet overal zelf achteraan want klanten netjes op de hoogte houden is niet iets wat ze bij Profijt doen. Dus gebeld en krijg je te horen dat het de week er op binnen gaat komen. Na 1 1/2 week wederom gebeld en dan krijg je te horen dat ze het zelf ook niet weten. Na nog een paar keer te moeten bellen en boze mailtjes heen en weer toch maar langs gereden. Bleek dat het antwoord al 3 weken in zijn mailbox zat en hij ons gewoon even vergeten was. Loze praatjes hebben ze maar genoeg en service in je gezicht is oké maar als het er op aan komt houd het bedrijf zich schuil achter puntje 14 van de Alib. Geen compensatie en zoek het maar lekker uit. Ondertussen zijn we 5 maanden verder en zitten we nog steeds tussen de ingepakte dozen te wachten zonder zekerheid. We hebben echt bericht voor de hele Covid-19 situatie, maar klanten laten barsten en aan hun lot over laten gaat mij net te ver bij de aanschaf van een compleet nieuw interieur. Bedenk dus goed wat je over hebt voor nieuwe meubelen alvorens je naar deze winkel gaat! Nu nog maar hopen dat de meubelen komen en zonder schade!

mooie praatjes

communicatie en klantvriendelijkheid

Score voor Profijt Meubel Breda: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee