Henk van Eck

Mijn ervaring:
Beste directie,

In het verleden heb ik aankopen in een van uw winkels (Hoogenboezem Breda) gedaan, en was daar uiterste tevreden over, De reden om bij de aankoop van mijn nieuwe meubels wederom voor een van uw winkels (Profijt meubel,Breda) te kiezen.
Op 28-6-2018 heb ik naar alle tevredenheid de overeenkomst getekend (aankoopbevestiging 693303).
Op 14-8-2018 is de afspraak gemaakt dat de meubels worden bezorgd aan het Pieter Vreedeplein 113 in Tilburg. Op het Pieter Vreedeplein is en voetgangerszone ingesteld en voertuigen hebben daar uitsluiten tussen 6:00-11:00 toegang.
Bij de planning vertelden ze me dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken, evenals over het feit dat ik op de 3e etage woon en er een lift aanwezig is.
Op 14-8- 2018 worden de meubels geleverd, althans dat was de bedoeling, echter hadden de mannen geen toegang tot de voetgangerszone, het was inmiddels ca.12:00.
Na een smeekbede mijnerzijds heeft parkeertoezicht uiteindelijk toegang gegeven. Geluk voor ons allen.

Alle artikelen zijn keurig boven gebracht met uitzondering van de 3-zits bank, deze paste helaas niet in de lift. Ook niet met enige spierkracht.
Geen probleem, de bank kan via de trap, echter is de bank zeer slecht verpakt. Een beschadiging kunnen de mannen in deze staat misschien niet verhinderen. Met mijn goedkeuring wordt de bank meegnomen, en wellicht donderdag 16-08-2018 wederom ingepland.
Vervolgens hoor ik niets. Ik besluit daarom zelf te bellen met de vestiging Breda. Ik krijg daar het advies om rechtstreeks contact te hebben met de afdeling planning. Prima idee. Na een zestal pogingen gewaagd te hebben, op verschillende tijdstippen waarbij ik nooit een medewerker te spreken heb gehad, besluit ik de vestiging in Breda te bellen.
Daar word ik keurig te wordt gestaan door diverse medewerkers. Ook deze pogen de planning in contact te brengen met mij. Niet gelukt. Wederom ga ik bellen. uiteindelijk is het gelukt om, vrijdag 24 augustus in contact te komen met de desbetreffende afdeling. Deze maakt met mij een afspraak voor 30 augustus. U begrijp natuurlijk dat een te late levering van 2,5 week, bij mij niet past in het beeld van goede service. en verzocht daarom of dit niet eerder kan, uiterlijk dinsdag 28 augustus. Het antwoord daarop was negatief.

Kortom, ik ben zeer ontevreden en vind de after sales van uw organisatie slecht, en verdient daarom geen positieve aanbeveling binnen mijn netwerk.

N.B. Ik melde de dame van de planning dat de toegang tot de voetgangerszone iedere dag geldt, ook as. donderdag. Ze kan echter niet garanderen dat de bank wordt geleverd voor 11:00.

In afwachting van uw reactie als directie.

Henk van Eck
Pieter Vreedeplein

De standaard reactie:
Beste Henk van Eck,

Wij vinden het erg vervelend voor u dat wij u niet sneller van dienst kunnen zijn en bieden u onze excuses hier voor aan.

De reden is dat wij de afgelopen weken ons hoofdkantoor en distributiecentrum hebben verhuisd naar een nieuw pand. Dit is een zeer intensieve en complexe onderneming qua organisatie, waarbij wij de volle aandacht en capaciteit van onze werknemers en vrachtauto's nodig hadden. Wij hebben bewust gekozen om de verhuizing in de zomerperiode te laten plaatsvinden, zodat onze klanten zo min hinder hiervan zouden ondervinden.

Wij hopen dat u enig begrip kunt opbrengen voor deze uitzonderlijke situatie en dat u nog even uw geduld kunt betrachten.
Zodra wij weer volledig operatief zijn in deze nieuwe situatie kunt u er op vertrouwen dat onze dienstverlening beter en efficiënter gaat worden dan voorheen.

Afd. Klantenservice

Hoogenboezem - Thuis in Wonen
InHouse | Henders&Hazel | ProfijtMeubel | Xooon

U begrijpt dat naar mijn beoordeling beter niet gevraagd kan worden en social media een schittert medium is.

Vriendelijke verkoop en logistieke medewerkers,

Verbeter de planning, interne communicatie, luister naar klanten en stop met standaard antwoorden die iedereen kan leren middels een cursus.

Score voor Profijt Meubel Breda: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee